Keterangan Produk

PEMBEKAL RAJA HERBA RESDUNG
Sample powder herba resdung

-HARGA-

POWDER SAHAJA

RM200.00/kg

SIAP DIKAPSULKAN

RM180.00/1000pcs

SAMPLE PRODUK

RM20.00/botol 30 biji kapsul


Khasiat Raja Resdung:
Merawat penyakit resdung peringkat kronik (teruk) dan tanda-tanda yang berkaitan dengan resdung.
- Bersin.
- Selsema.
- Migrain.
- Jerawat batu.
- Nafas berbau busuk.
- Gatal-gatal kepala, rambut gugur
- Gatal kerongkong, gatal dalam telinga
- Alahan makanan laut (gatal muka), cuaca sejuk(hidung berair/ selsema) dan habuk(bersin).

Ramuan Herba Resdung:
- Biji Buah Pala
- Akar Restung
- Buah Dinar
- Duri Gajah
- Lada Putih
- Kayu Sarsi
- Teras Juar

PASTIKAN ORIGINAL DARI KAMI

Amaran: 
Dapatkan nasihat pakar ubatan tradisional atau pengkaji selidik akar kayu jika ingin mengadunkan sendiri produk, ini kerana setiap peratus (%) bahan yang dicampur mempunyai berlainan khasiat serta berisiko kepada pengguna.


Gejala Resdung

Istilah Perubatan Tradisional - Ia merupakan kerengsangan hidung yang boleh menyebabkan hidung dan organ-organ lain menjadi gatal dan menimbulkan ketidakselesaan.

Istilah Saintifik - Merupakan virus kanser yang hidup di bawah lapisan kulit. Ia mengalirkan darah kotor yang menjadi punca kepada kerosakan kulit muka. Virus ini turut mengalir bersama darah yang boleh menjadi punca kepada kerosakan organ-organ tertentu dalam badan.

Resdung adalah perkataan yang digunakan untuk menggambarkan pelbagai penyakit hidung.Salah satu punca gejala resdung adalah akibat jangkitan bakteria keatas hidung dan rongga disekelilingnya.

Dianggarkan hampir 25% penduduk negara ini mengalami penyakit resdung yang serius. Diantara tanda-tanda resdung ialah gatal-gatal, hidung berhigus atau tersumbat, sakit kepala terutama di dahi dan pipi, kelumumur yang berterusan walaupun bermacam syampu dan ubat telah digunakan. Penyakit resdung juga dikenali 'sinusitis'. Ramai yang tidak memandang serius tentang penyakit ini tapi sebenarnya boleh mendatangkan bahaya kepada penghidapnya. Untuk kanak-kanak, ia boleh sebabkan jangkitan sellulitis dan merah pada bahagian mata. Akhirnya boleh menyebabkan buta. Manakala untuk orang dewasa, ia boleh menyebabkan nanah daripada sinus frontal tidak dapat keluar daripada hidung dan akan masuk serta memenuhi ruang dalam otak. Ini akan menyebabkan dinding pemisah akan menjadi semakin tebal dan boleh mengakibatkan sinus mudah tersumbat.

Resdung ialah merupakan virus kanser yang hidup di bawah lapisan kulit.Ia mengalirkan darah kotor yang menjadi punca kepada kerosakan kulit muka.Virus ini turut mengalir bersama darah yang boleh menjadi punca kepada kerosakan organ-organ tertentu dalam badan.Simptom resdung ialah seperti sakit kepala, gatal-gatal, rambut gugur, hidung berair, bersin selalu, mulut berbau busuk,mata gatal-gatal,penglihatan kabur,telinga gatal,seluruh muka gatal,jerawat biasa atau batu,muka berbintik hitam,kahak banyak di kerongkong,gatal pada badan tertentu serta hidung berdarah.